Jonna Gustavsson

- Gårdagen / idag

My life Permalink0
Kom upp som jag skulle igår. Leffe skjutsa mig till kusinerna och skjutsa samtidigt hem Freddie. Blev bus,film och mys med kusinerna. Micke kom hem vid halv tre ungefär, blev att sitta och snacka lite med morbror och sedan upp till Freddie.

Var där hela dagen, kolla film, spela wii, gick och handla godis,chips och läsk. Mums! Så då blev det att se step up 3. Kim såg den även med oss. Sen såg jag och freddie en annan film , sen blev det att gå upp och sova då klockan var halv två skulle jag tro.

Idag vakna jag vid kvart över tolv av att freddie sa hej då. Så då blev det att ta på sig lite kläder och gå ner och umgås lite med Kim. Åkte hem vid 1 ungefär. Så nu är jag hemma. Ska ta mig ett glas cola, sen ska jag försöka att få ut Johnny från mitt rum. Han har sovit här inne inatt för hans tv inte funkar..

Puss på er :)


Sanningen varar längst. Jag älskar dig !
Till top