Jonna Gustavsson

Hemma från parken zoo

My life Permalink0
Gick upp kl kvart i sju imorse. Slänge på mig lite kläder,mata nicole sen drog vi mot Eskilstuna. Stannade påvägen och käka mackor runt halv nio. Sen har vi bara vart inne i parken. Har vart riktigt kul faktiskt. Vart med underbara släkten och umgåtts en heldag. Älskart!

Kolla på massor av djur, och jag åkte några karuseller. Det fanns inte så många karuseller, men åkte några med Zebbe&Mille. Kulkul.
Kom hem runt niotiden tror jag att klockan var. Sen dess har jag inte gjort så mycket, tagit det lungt bara.
Är skapligt trött. Somna runt halv fyra igår imorse och gick upp kvart i sju. Menmen, så är det.
Tack alla underbara för en supertrevlig dag ! ♥

Blev inte så många bilder. Mest på djuren, för hade inte på mig kameran när jag åkte karuseller med kusinerna.
Men slänger in några bilder:







djuren:
(klicka på de små bilderna för att se i större format)



Bildbomb blev det här. ajja, puss
Till top