Jonna Gustavsson

Gårdagen

Bilder & videos Permalink1
Gårdagen blev riktigt lyckad.Drog till Emma igår vid åtta eller vad klockan var. Så var macke och emil där också. Var där hemma ett tag och softa.Sedan vidare till Alle där det var lite folk. Lite småsegt där. Men ändå kul. Runt 00:00 drog jag och Emma hem till henne en snabbis. Sedan vidare till kungsgatan.

Drog hem till Benjo där det var massa folk, min bror var där också. Så var där till någon gång, vet inte riktigt vad klockan var när jag drog. 4/5 kanske? Jag följde Dennis och Hagge till Rece för dom skulle ta bussen hem. Så satt vi där ett bra tag. Men det var kul, mötte två snubbar , as roliga var dom.

Kom hem runt 6 / halv sju på morgonen, käkade lite sedan sov jag som en gris kan jag lova. zZzZ


Jag slänger in en video på alla bilder från igår. Annars blir nog inlägget lite långt skulle jag tro ;)

 
Pusspuss
#1 - - alexsandra:

haha riktigt rolig kväll :D..

hahah ni verka ju ha kul i rece iaf ;D .. HAHAHA

DOG AV GARV ASSO ! <33

Till top