Jonna Gustavsson

Fredag 30/5

My life Permalink0
hej,

mamma väckte mejj vid kvart över 7. så gick ja upp oh käka frukost sen tog ja på mejj ohså ..
sen cykla jag till ebba vid 10 i 8 så mötte ja robiiin . så åkte ebba oh ja te skolan.
skönt med freda., ingen mera jour på över 1 år, så skönt, (: men fick 10kr oh handla godis för utav jouren, alla som jobbar får 10kr oh handla för. så ja handla lite godis. sen så kom det mass som skulle köpa ohså. så madde fick hjälpa mejj, tack (: sen så skulle madde oh ja räkna kassan så kom mia oh sa att vi va tvugna oh va med på sissta lektionen, för vi skulle ha tjejsnack, snacka typ bah om att vissa va utanför oh grejjer, xd
så sluta vi vid kvart över 3, så köppte jag en festis så åkte jag hem (:, det är riktigt varmt ute så ska nog inte sitta här oh luffa:P.. kanske ska färga håret senare, fåse (:, ska ringa madde med, men hon får säkert inte ses för hon skolka i onsdags oh torsdags, men hoppas hon kan iaf (:, om ja inte ska va med madde så vet ja inte vad ja ska hitta på , johnny oh cassi sa att ja skulle va med oh fira eric. alltså dricka, men jag tror inte det blir ngt för min del,  vart tillräckligt för mejj förra helgen, xd. ska ringa madde nu, skriver ikväll vad jag hittar på.. hare bra, puss&kram <3

image46
Till top