Jonna Gustavsson

Bild på tv:n och så

My life Permalink1
Sådär, nu har jag lagt ut en bild på tv:n . Såhär ser den ut . Den ska alltså upp på väggen sen. Det kommer nog  bli bra, eller det får man hoppas. Jag har ju samlat till tv:n själv. Jag ska köpa ny tvbänk med .

37" LCD

Jag och Johnny har bytt dator nu. Vi gjorde det igår, men nu så har vi skickat alla grejer igenom MSN. Det tog ett tag. Eller det var ju massvis med filer, musik, vidioklipp & massor med bilder. Men nu så är det klart. Det var ju så att Jag köpte en ny dator av en Min morbror känner. Så fick den lite billigare, Men det var en speldator så det var ju bra grejer till massor med spel och så. Jag spelar ju ingeting, men där emot så gör min bror det. Så vi bytte dator. Och han behöver ju allting bättre eftersom han spelar. Så nu har jag Johnnys dator .

Klockan är snart kvart i ett och jag har precis käkat macka, la på lite skinka & ost sen in i ugnen. Det är sjuukt gott, eller i alla fall när man inte har ätit det på en evighet..

Imorgon så måste jag ringa Tina och dom. Jag glömde ju det idag. Måste ringa & fråga om jag kan sova där över nyår & kanske några dagar framåt. Men nu så ska jag dra mig. Eller i alla fall ifrån bloggandet. Kanske bloggar inatt ? Hehe, sånt som märks . men ha det bra. Puss hej ! <3

/ j
#1 - - julia:

hur mycket kostade den då ? Fick du ngra pengar över ;) <3

Till top