Jonna Gustavsson

- söndag söndag söndag...

My life Permalink3
usch vad jag hatar söndagar, alltid lika sega.. Har inte gjort mycket alls sedan jag kom hem. Umgåtts lite med tajkofamiljen. Annars har jag bara suttit här och glott. Finns inte mycket att göra! Jag ska i alla fall strax hoppa in i en varm dusch. Skönt! Har inget speciellt att skriva egentligen, det är mest tidsfördriv. Även fast det inte tar så lång tid att skrvia ett inlägg. Hah :)


Gu vad jag saknar alla tider med den här vännen
#1 - - Jonnas Emma !!!:

Saknar alla minnen med dig oxå min älskade jonna. måste ses ngn dag, men du kan ju typ aldrig när jag frågar :O inte kul inte kul... men saknar dig massor gumman <3

Kram din emma

#2 - - Jonnas Emma !!!:

Saknar alla minnen med dig oxå min älskade jonna. måste ses ngn dag, men du kan ju typ aldrig när jag frågar :O inte kul inte kul... men saknar dig massor gumman <3

Kram din emma

#3 - - katja:

Vilka bruttor....tänka om jag vore i den åldern ;-)

Till top