Jonna Gustavsson

Dag med Linda

My life Permalink0

Tjenis penis !
Runt 6tiden blev det att gå ut med Linda och Nitro.(hennes systers hund). Så var vi utanför mig och snacka lite, så kom Johnny med Tyson. Så börja Nitro och Tyson bråka. Men nu har dom i alla fall träffat varann,kulkul.

Sen så har Linda och jag vart ute och vandrat överallt och ingenstans. Sjukt kallt, men kul. Mötte lite folk med.Har fått springa lite också, tummen upp på det. hehe. Vi drog hem till Linda ett tag för att värma oss. Sen gick vi igen efter ett tag.

& då gick vi hem till lindas syster. Var där hemma, snacka & drack varm Oboý. Mycket trevligt.
Tack för idag stumpan ! =) <3

Jag kom hem för cirka 15minuter sen. 
Men vi hörs snart. Puss på er.

bilder ifrån idag:

Nitro.

Nitro,linda,johnny och tyson <3

Nitro / nitro & jag. 
släpper en gammal bild på mig&Linda också ! ♥

Till top