Jonna Gustavsson

Kväller ;

My life Permalink0
hejhej, mille vakna vid halv 3 ungefär. jag sommna också (a) , sen så kom micke, så åt mille ohså. sen så åkte jag mille & micke hem till dom, jag ska sova här inatt =). men  när vi kom hem så satte vi oss på balkongen oh kasta boll, det var kuul,¨sen så gick vi ut på gården oh sparka boll ohså, sen så kom linda hem vid 5 ungefär., så gick vi in oh så laga dom mat så busa jag med mille. sen så käka vi , det var pomme & löbit, gottgott (h) , sen å kolla vi på tv ohså, sen så sommna mille vid åttatiden, så gick jag & linda oh köppte cola & godis, så mötte vi emelie påvägen till ica. det är lindas kompis, sen så gick vi hem oh kolla på matchen , just nu står det ju 1-0 till spanien, jag hejar på spanien, hehe, linda har gått och lagt sejj nu, men jag sitter här oh kollar lite emellanåt på matchen, och micke sitter här och kollar på matchen med. men jag är as trött så ska väl gå och lägga mej efter matchen tror ja (:, men hare bra. pussar jonnaa


Milian trötter, (: <3

jag älskar värkligen dig kusin ! <3
Till top