Jonna Gustavsson

Är i viken nu

My life Permalink0
Nu är jag i viken. Jag kom hit vid fem över fem ungefär- Så då kom Tina och hämtade mig vid buss stationen. Först så var jag med Denna. Senare drog jkag ut med Ida och Emma. Vi va ute ett tag, sen så drog vi hem till Emma och kolla på ficl & så. Det är sjukt kallt ute. Kom hem vid halv tio. Så då käkade jag lite oh så. Sen så vart det att kolla på film. Så nu har klockan hunnit blivit halv ett & jag är mega trött idag. Usch, jobbigt att vara såhär  trött. Men det gör ju inget att man kanske gå och lägger sig skapligt . Ska snart göra mig klar för natten. Så det blir väl att kolla på en film med Mathilda eller så. Imorgon är det nyår, vet inte vad jag ska göra ? Blr väl att vara med Denna & folket. Men nu så ska jag dra mig. Ha det bra. Puss hej :)

/ j
Till top