Jonna Gustavsson

It wasn't a mistake.

My life Permalink0
Yeey, nu hoppade internet igång. Det var på tiden, jag måste göra klart ett arbete som jag ska redovisa imorgon. Så ska fixa till de nu.
 
Inatt sov jag superdåligt, vaknade till och från, kunde inte somna om på evigheter, ae skitjobbigt!
Så det var sjukt kämpigt att kliva upp från sköna sängen när alarmet ringde kl 07.. Men gick upp, slängde på mig kläder och så åkte jag ut till bråvalla. Så jävla skönt att det var sista måndagen där ute.
 
Hade tre&en halv håltimme idag. Låter jävligt skönt, eller hur? Men såå skönt var de inte. Var fast ute i bråvalla, så satte mig i en fåtölj och sov.. Haha. Fick dock sluta ca två timmar tidigare, skönt de!

Hade prov idag i Plattläggning och maskinkörning. Vilket gick prima!
Efter skolan gick jag och vila en stund, sen kom Johnny förbi, vart nere i tvättstugan och sedan bara slappat. Glott serie, Gerodie Shore! Har sett klart hela säsongen nu, så får tanka ner någon annan serie.
 
Ska fixa arbetet och sedan gå ut med Tyson. Puss!
 
 
 
Till top