Jonna Gustavsson

Gårdagen/idag

My life Permalink0
Min kväll igår var skapligt bra, till och från var den bra! Hände lite saker som inte borde hända, och det är inget jag tar upp här i bloggen.. Emma och jag satt och drack lite vin hemma hos mig , vid 11 kom Ida och Cissi, hur kul som helst att träffa dom. Blev att knalla till Emma där vi satt och drack&hade det trevligt.

Vid 3 gick jag hem, och sedan gick jag och Emma till Freddie. Satt och drack där till kl 5-6på morgonen, vet inte riktigt vad klockan var. Det var i alla fall ljust!

Idag vakna vi runt tolv, låg och slappa i sängen ett tag och sedan blev det duschen. har för det mesta bara tagit det lungt idag. Emma och jag drog från Freddie vid 3tiden. Så nu är jag hemma! Vet inte riktigt vad jag ska göra. Får se vad som händer och sker helt enkelt! :)
Skål och så.
Till top