Jonna Gustavsson

Slappar Tisdag

My life Permalink2
Idag har jag inte gjort mycket alls. Somna rätt skapligt igår, runt 1. Vid kvart i 2 kommer min bror in och väcker mig. Eller det var nog inte meningen, för han skulle ta min datamus för hans funkade ej. Så sa jag åt han att gå ut, så gick han och jag somna om. 30minuter senare så kommer han in igen, och väcker mig. & då kunde jag inte somna om. Låg vaken till kvart över 6 på morgonen. Under den tiden spama den idioten till bror mig med 60sms som det bara stod "haha" och så i. En aning jobbigt !

Men somna tillslut. Men då var klockan mycket och jag viste att jag inte skulle komma upp till skolan. Sov hela dagen, sov till kl 16:30. Inte bra ! Men har inte gjort så mycket idag, städat mitt rum. Typ det ända jag gjort, sen bara slappat.

Jag kom precis in, vart ute med Tyson på en promenad, följde också Emma hem samtidigt. Skönt att vara ute och gå på kvällarna tycker jag.  Men nu så ska jag kolla facebook och lite bloggar, bloggar kanske senare.
Annars bloggar jag imorn. Puss på er !


slänger in en riktigt gammal bild. !
#1 - - alexsandra,:

ja men visst serrö :D <33

#2 - - mariana DG:

söt

Till top