Jonna Gustavsson

Dålig på att blogga, i know!

My life Permalink3

vart dålig på att blogga.. Men igår så kom Mathilda till mig runt 8tiden. Gjorde inte så mycket, glodde film, snacka lite och så. Vi somna runt tre ungefär.
Idag så vakna vi runt 11, låg och glodde på tv, sen käka frukost och så åkte hon hem runt halv fyra. jag och mamma skulle ha åkt till maxi idag egentligen, men så blev det inte. För vi kom inte in i garaget..

För övrigt så har jag inte gjort mycket mer idag. Cassi och Nicole kom för en stund sen. Blir nog att bara vara hemma idag.
Är så jävla trött på detta väder, pissväder. Usch! hoppas på sol snart!

En sak som jag är jätteledsen för är att jag har tappat massa färg på ryggen. det ser ungefär ut som jag har flagnat.. Usch va fult det är ! menmen, det dör jag inte av, häh.
Nu ska jag inte sitta här och skriva massa, cyaa. Puss

får bli en bild på fina nicole !

faster älskar dig ♥

#1 - - Linda:

Har med tappat färg nu? :/

#2 - - Linda:

Precis som mig! Undra varför,för det verkar ju inte rikigt flaga heller? :(

#3 - - Lauritsfanny:

Very interesting site. I have bookmarked you.

Till top