Jonna Gustavsson

sööndaag

My life Permalink0
Slappsöndag !
Har inte gjort mycket alls idag. Hemma,hemma & sen hemma igen. Eller har vart ute med tyson, duschat och så där. Men bara vart hemma typ. Inte kul, men jag är också sjukt trött. Så det är ju skönt att bara vara hemma också. Idag så blir det att käka hemagjord pizza, smarrit ! Morsan håller på och bakar för fullt ute i köket, bullar, mockarutor och nötkakor eller vad det nu var.
& nu så ska hon göra pizza. Eller snart tror jag. m u m s.
 



Senare eller vid 6 så blir det nog att gå och möta henne. Jag ska ha med mig tyson, så ska hon ha med sig sin systers hund. Så får dom leka lite. Hennes syrras hund är en blandras , pittbull / amstaff  på 7månader. Gullit !!

men nu så ska jag in och bråka med bror min. Vi hörs senare. Puss på er
Till top