Jonna Gustavsson

Hemma nu suckers

My life Permalink0

Nu så är jag hemma. Innan jag gick och mötte Emma så mötte jag simon och virre. Så stog och snacka med dom ett tag.Sen kom Emma. Så vi drog hem till henne och dampa lite. Sen kom Virre&Simon dit. Vi gjorde inte så mycket. Snacka och så. Sen gick vi hem till Simons mamma, för virre&simon skulle käka. Men det gick ju inte fort när vi skulle gå dit direkt, simon och hans raska takt.. Hmm inte så snabb. Men kom fram tillslut i alla fall. Tim kom efter ett tag också, så när grabbsen skulle käka drog Emma och jag till Ica och handla lite gottigottgott. Choklad&godis. MUMS. Sen mötte vi Ninni&Ange, så det blev ju att snacka med dom ett tag också. Så mötte vi Simon,virre och tim igen. Gick till ett ställe där en olycka hade skett, någon hade kört in i en lastbil eller vad det var. Så stog där ett tag. Sen upp till Simon. Sen ner till Ica igen, köpte cola till Tim, virre och Simon. vist är jag snäll. Så mötte jag&emma Jonte där nere vid ica. Snacka med han ett tag. & sen tillslut hem till simon igen. Emma drog till Jonte, jag orkade inte gå så stanna kvar hemma hos simon. Så drog virre och Tim. Så raka jocke av simons hår. Haha, dö kul var det. & sen kom emma tillbaka.& sen Kim.

Drog hem där ifrån runt halv 11 ungefär. Har precis ätit lite tacos. Men det va inte mycket jag åt, 2 tuggor typ. inte bra, men ajja. Shit the same lixom . Nu så ska jag sitta vid datan lite och softilation lite. Men hare brajj så hors vi imorn :)


virre / jocke&simon .

Till top