Jonna Gustavsson

<3

My life Permalink2

DU VA, DU ÄR OCH KOMMER ALLTID ATT VARA MIN BÄSTAVÄN.
saknar dig så det gör ont. Du va alltid den jag kunde möta så fort jag mådde dåligt. vart är du nu ? Jo, långt åt helvete. Du hör hemma här, Här med mig. Det var dig jag kunde snacka med allt om, verkligen ALLT !
Det va vi två mot världen, men nu vet jag inte vad. Ångrar all tid vi har missat nu. Sen augusti har det vart helt jävla knas mellan oss. Fyfan, saknar dig och tiderna bästavän.

JULIA LINNÉA RUDBERG ♥ JONNA BIRGITTA GUSTAVSSON.
always and forever.














you are my sister and my bestfriend <3

#1 - - Jacqueline:

Fin blogg :)

#2 - - julia:

älskar dig och vill ha tillbaka allt med dig ! du är min bästavän och om jag inte trodde på att de alltid skulle vara du och jag skulle jag ju ha slutat försökt för längesen, eller hur !?

du och jag till slutet jonna !! <3<3<3<3

Till top