Jonna Gustavsson

Älskar vädret

My life Permalink2
Hejsan bloggen !
Skoldagen idag var rätt soft också. Skulle gått 5km och ha tipsprommenad eller vad det nu heter. Men eftersom jag ligger efter i skoan så slapp jag det. Superskönt ! Sen så blev det inget bad för mig och Julia, alla åttor skulle ju till badhuset. Men julia och jag var kvar i skolan och plugga och hjälpte till i köket och cafet. Fick sluta tidigare, fick sluta 13:30 idag med. Hur skönt som helst. Cykla hem till mormor käka lite, sen så har jag bara tagit det lungt hemma hos henne. Så kom becca. Superkul och träffa henne igen. Så va med henne lite. Åkte hem med mamma vid halv sex. Stannade och handla lite, sen hem och nu sitter jag här.

VÄDRET ÄR HELT UNDERBART. LOVE IT !



Kolla på första bilden. Jag har fortfarande utväxt !!!! :(

Puss <3
#1 - - Linus Helsingborg:

Du är säxxxi:$<3

#2 - - Linus Helsingborg:

Du är säxxxi;$<3

Till top