Jonna Gustavsson

Carro today <3 (:

My life Permalink0
drog ifrån mormor vid kvart över fyra ungefär.. så cykla jag hem. börja fixa mej oh platta håret & satt lite vid datan. så vid fem kom leffe och hämta mej så åkte vi direkt till mobilakuten för min lucka till mobilen har ju vart pajj, men så fixa dom en ny lucka. så medans som höll på att fixa mobilen ( det skulle ta cirka en halvtimme ) så gick jag och mötte carro vid bibban, så va walle ante och ngn mer där, så va vi lite med dom. sen kom en tjej som heter sandra, så va hon med oss. sen drog walle ante och han andra. så kom cassi för hennes buss gick inte försen 18:25 så hon gick med oss och kolla lite grann. efter cassi hade dragit så gick jag och carro oh fika i kupolen, sandra gick oh köpte ett par byxor då xd.
vi köppte en varsin kladdkaka bit och en varsin cola :). så snacka vi oh typ as garva XD . sen drog vi därifrån vid sju typ. så mötte vi en som hette danne, sen kom palle och ante också. så drog sandra hem, så carro & jag va med palle ante och danne. vi drog till donken för att palle skulle käka, så satt vi typ där ett tag. sen gick vi omkring oh typ snacka ohså..
Jag ringde leffe vid nio för att han skulle komma och hämta mej, va ju as kallt ute & sen så ska han upp klockan fem imorgon bitti med.. så kan ju inte åka hem allt försent :).  när jag hade kommit hem så satt jag vid datan lite, sen så tvätta ja bort sminket, sen så käka jag en billyspizza, och efter det käka ja en glass (A) . och nu sitter jag här,, ska väl lägga mej oh kolla på film snart tror jag :p.. Imorgon är det spanskapro.. mycket jag kan då.. tss nte ett piss .. ;/
Måste bli bättre på det där med att ta hem läxor och det.



Nu blir det väl film eller så (:
God natt <3

Till top