Jonna Gustavsson

SPÖKKVÄLL !

My life Permalink0
Spökkväll i kyrkan blev det ikväll med madde då.
 Vi drog dit vid Sex ungefär, det var ju för våran konfegrupp. Men vi gick dit och skulle kolla läget. Det var ändå rätt så kul. Men först så snacka vi oh så, sen så var det spökvandring. Om jag blev rädd och skrek sönder. Men kul vare iaf. Efter det så var det skräckfilm, men den var därimot inte så bra. Jag kommer inte riktigt ihåg vad den hette. Klockan var nio efter det ungefär, så vi satt bara och snacka & skratta den sista timmen. Det slutade vid 22:00 . Så då kom Maddes mamma och arne och hämtade oss. Så skjutsa dom hem mig, så sprang Madde med upp och hämtade sina tights och paraply.
Nu sitter jag här nöjd & belåten. för jag har precis käkat lite pizza. Fett gott. Nu sitter jag bara här och tar det lungt.
Men vad händer imorgon då ? ;o .

 PUSS PÅ MADDE SOM FYLLER MITT LIV :) <3




-  jag älskar dej bejbiie (: <3
Till top