Jonna Gustavsson

vart på stan idag igen :)

My life Permalink0
hejhej, skola idag då. dagen börja med sovmorgon till klockan 10. rätt soft.. sen hade vi SO. tråkigt. dagen sluta med NO:labb. kom hem vid 3 typ.  värmde en billyspizza, min middag ;D.  sen cykla ja te statiol och mötte julia och sofia, för vi 3 skulle på stan. köppte 3 tröjor :). 2 t-shirtar och en boddy :). köpte en glass också. vi kom hem ifrån stan vid halv 7 / 7 typ. cykla direkt hem till julia. sofia hämta sin väska så åkte hon hem , hon var tvungen oh åka hem efter stan. så julia oh ja va hemma hos henne ett tag. sen drog vi ner till vilbergen, det var marknad där. fast det va inte så mycket och ha där .
Köppte en munk iaf, man blis så suktad när man går förbi. mötte ebba och massa folk med. drog hem till julia vid 8 ungefär. drack lite cola oh skratta.. julia hade skrivit en sak för as länge sen. så ja gick läsa igenom det. fan det va as fiint , så ja börjatjuta , fan piinsamt xd. ajja, jag älskar iaf julia massvis, och kommer alltid att göra det. verkligen kul och va med dej och skratta så mkt igen. cykla hem ifrån julia vid 9 tror jag klockan var. satt mej vid datan och testa kläderna jag hade köppt. sen duscha jag vid 10, så ringde jag tina och kolla hur det vart med i helgen, åker nog till viken imorgon, tar en buss . vet inte riktigt vilken.  ska sova hemma hos ida tror jag det blir :). kulkul. snacka med ida i telefon typ 15 minuter, sen eve i 10 minuter sen ida igen ;D. jau, packa lite smått till viken vid halv 12 med, klockan är nu  00:01. ska snart logga ut ifrån msn och stänga av datorn, ska lägga mej och läsa lite grann, skulle ha läst till sidan 75 idag, och jag är bara på sidan 49, inte bra jonna. ska läsa igen allt över helgen har jag bestämmt . Riktigt skönt med fredag imorgon. sova sova sova. hehe..naevers. men skönt så man får sova ut lite och bara ta det lungt. Men ha det så bra. :). kramisar

/ jonnagustavsson
Till top