Jonna Gustavsson

Helgen i valdemarsvik <3

My life Permalink0
F R E D A G
Hej hej, skola idag då. sluta vid 14:10 cykla till mormor och käka, min lille kusin milian var ju där. skit kul och träffa han igen. charmtroll säger jag bah :). va där och busa med han ett tag. sen var jag tvungen att cykla hem. för ja kunde sova hos carro över helgen. skit snällt. så cykla hem och packa det sista, sen kom min kära bror oh hämta mej på moppen så skjutsa han mej te konsum så ja fick tanka på busskortet. sen åkte vi direkt där ifrån till resecentrum, bussen gick fem över fyra. så ja kom till viken vid fem över fem. carro kom och mötte mej vid bussen. så drog vi direkt till garveriet . träffa denna oh kompani där :). så va med dom typ. denna jobba så han stängde klockan åtta. så drog alla hem. jag och carro drog te henne. så drog denna oh alla hem te han. carro och jag gick över te denna vid 9 oh va med denna , sandra, linka, ange, hagge och robin. hampe var i stan och mötte johnny och cassi, för dom skulle också komma. så kom dom te viken vid 22:30 ungefär. skit kul kväll verkligen, carro jaga mej så ja ramla ner för trappan så har as stort blåmärke på låret. men men :P. vi hade iaf kul. ja, hampe, robin, hagge och carro gick upp oh la oss ett tag. alla i dt rummet somna vid 2 typ, så carro och jag sov alltså över där. Hade as kul ikväll :).

L Ö R D A G
vi vakna vid 11 ungefär. drog te carro så duscha vi oh fixa oss, sen typ har vi kollar på film oh svullat massa popcorn oh dä. najs najs, efter vi hade kollat på film så dunka vi musik oh dansa oh sjöng, haha. vi är som vi är , jag svär jau ;D. jsut only carro som fattar, men aa. drog oh hälsa på denna ohrom ett tag. sen drog jag oh carro där ifrån vid 22:30 för vi skulle träffa kimmie :). så vi gick oh mötte han, då va emma & eve där också. kul oh träffa eve igen . kimmie skjutsa mej te denna vid 12 typ, för ja glömde min tröja där, sen gick jag te carro så kolla vi på film, kimmie & eve var där också, men dom typ drog hem vid halv 1, alla var verkligen as trötta. efter dom hade dragit slockan jag oh carro i soffan, fan va trötta vi va aså, så skicka robin sms och väckte mej, han sa att han abbe och hampe var utanför carro, men ja orka verkligen nte gå ut, carro vakna vid 6 imorse, så hon väckte mej så gick vi upp och la oss. :)

S Ö N D A G
carros mamma väckte oss vid halv 11. för carro hade match vid halv 1, men carro ä typ förkyld oh det så hon kunde inte vara med :(. men vi har typ bah chillat idag. dunkar musik oh kollat på film. min buss gick halv 2, så åkte hem då. :( , mormor leffe micke och mille kom och hämta mig vid resecentrum vid 14:50 när bussen kom. kul och träffa min lille kusin igen :). han är det bästa som har hänt mig. =). så skjutsa vi hem micke oh milian. sen skjutsa mormor och leffe hem mej. satt mej vid datan lite . sen drog ja oh johnny en timmer senare efter jag hade kommi hem så gick vi oh hämta pizza. fan va gott det var asså ;D. efter jag hade käkat packa jag upp väskan ifrån viken. klockan är typ 7.
och jag måste plugga lite. har ju betyg nu i skolan, så det är ju lite mera allvar också. ska verkligen kämpa i år. men har redan fått skit av lärarna att jag inte sköter skolan, jau, men men..
Haft dö kul i helgen <3

lite bilder ifrån helgen :

Till top